RabiaKtkc bende 32+6 haftalık hamileyim canım ve 30. Haftadan beri baya arttı kasılmalar ilk başta endişe ediyodum ama alıştım şimdi doktoruma da yarın sorucam bakalım ödem yok şükür ama bacak krampları başladı bende artı varis de var 🤦♀️ Yorumlarda muz ve kabızlık yapma meselesinden bahsedilmiş muz kabızlık yapar ama siz yediğiniz muza karşılık yeterli su içtiyseniz kabızlık yaşamazsınız ben yavaş yavaş atlattım kabızlığı her gün bi tane kuru incir ve bol su 😊 malum bu dönemlerde sindirim yavaşladığı için kabızlık olması da normal ama çok ıkınmamaya çalışın derim 😊 doğum Allah’ın izniyle 15 Haziran inşAllah 💙