Benimde lökosit eritrosit epitel her şey vardı. Çok ağrım oldu. Ağrı kesici bile zor geçirdi. Ertesi gün böbrekten ultrason çektirdim 4 mm taş çıktı. Sanırım enfeksiyonla beraber taş yada kum düşürdüm. Birşeyler olmuş. Ağrı başlamadan önlemini alın. Çok acı verici ve hamilesiniz diye çok fazla doz yapamıyorlar:(