Sedos5066 vallahi mecburiyetten içiyorum canım su miktarını arttır mutlaka 12.haftadan sonra idrarda lökosit bakteri ne ararsan çıkıyor sonra enfeksiyona çok açık oluyoruz ilaç da geçirmiyor. Ya da Allah korusun göstermesin ama bu forumda erken haftalarda suyu biten anne adaylarını çok okudum doğuma girdiler hep. Sen sağlıklı ol ki miniğin de sağlıkla gelsin 🥰