Alinadire Arkadaşlar 5 dk yürüyorum vajinamda üst taraflarında inanılmaz batma sancı oluyor kasılma gibi böyle değişik bişey anlam veremiyorum ama canım çok acıyor adımlarımı kısıtlıyor açamıyorum bacaklarımı adım atarken uzanınca hafifliyor sebebi ne sizce ?
mina_mom Alinadire 35+6 haftaligim bendede aynısı oluyor bebeğim baş aşağıymış artık ondan bizimki siz kaç haftaliksiniz 🙄
prensannesi_ Alinadire cnm doğum kanalına indiği için oluyormuş bende de vardı bugün doktoruma sordum yoluna girmiş ondan dedi
mina_mom Alinadire içini ferah tut canım bisey olmaz Allahın izniyle artık ağırlaşıyorlar da ondan korkma🤲😊
Ankakusu35 Alinadire bende de oluyo aynı 32 haftalığım fazla yürümüyorum o yüzden sende çok rahatsız ederse yürüme istersen benim geçti bu aralar istirahat edince
Pembe-mavi Alinadire gebeliğin başında bendede aynısı oluyordu doktora söyledim öyle olduğu zaman dinlen dedi. Ama rahim büyüdüğü zaman olduğunu duymuştum.
DilekBodurr Alinadire yok canım o kadar kolay değil yürüdükçe açılacaksın alışacaksın doktoruna ne zaman göründün