Kızlar biz 20+3 haftalık olduk. 2 buçuk yaşında kızım var yaklaşık 8 ay önce emziriyordum. Ve hamile olduğumu öğrendiğimde göğüslerimde hala süt vardı. Bir haftadır aşırı hassasiyet var ve göğüs ucum felaket kaşınıyor. İlk kızımda emzirirken Lansinoh krem kullanmıştım çok faydasını gördüm. Şimdi de kullansam mı daha çok erken ne yapmalıyım bilmiyorum 🤷🏻♀️