fatmaozdemir1 Kızlar geç döllenme yaşayıp bir hafta geriden gelen anneler dokuz ayı nasıl geçirdiler ? İkinci Bebeğime hamileyim ilk defa böyle birşeye denk geliyorum.
Tbusraaa fatmaozdemir1 Canım bu problem değil ki ☺️ Doktorların gözünde çok normal bir durum 10-15 güne kadar. Ki sen merak etme yakalar o zamanını büyüdükçe 🥰
Susaminannesiii fatmaozdemir1 uf benim konum🙄10 gün geriden geliyor bebişim. Keseyide kalbide 10 gün geri duyduk ama her hafta gittigimde haftalık büyüyor cok şükür. baska herhangi bir problemim yok muhtemelen gec döllenme zaten adet bitiminde 11 gün memleketteydim buna baglıyorum😉
Azracan fatmaozdemir1 benimde geç döllenme olmuş iki hafta geriden geliyordu şimdi bi haftaya düştük 31+3 doktor sorun olmaz dedi
Bubu_ Bana da 1 ay önce 1 hafta geri demişti doktorum suan normal haftasını yakaladı yakalamasa bile sorun olmaz normal ☺️
Deletedmom306 fatmaozdemir1 ✔️Beslenmene dikkat et canım ne kadar iyi beslenirsen o kadar çabuk toparliyor. Gerçi bu bir problem değil geç yumurtlama olduğu için geç döllenme oluyor benim kizimda öyleydi 8 . Haftada sata uyumlu oldu gelişimi
MYstryy fatmaozdemir1 valla cnm 1 hafta bisi dehil yine benim 10 gun geriden geliyor ama adetlerim duzensiz yumurtlamalarim gec oluyor bebekte buyudugu surece sknti yok
Zeynepli1234 fatmaozdemir1 son adet tarihimden hesaplanmadı benim 1 hafta geriden hesaplandı bu çok normal bişey üzülecek bişey değil ki . bu bebeğin gelişiminin kötü olduğu anlamına gelmiyor ben şuan 30 haftalık oldum hep haftasıyla uyumlu gidiyor içini ferah tut korkma