Kızlar merhaba bugün tam 36 haftalık olduk şükür. Doktor kontrolümüz vardı bebeğin karın çevresi 35. Haftada kalmış sadece 50 gram almış toplamda 2600 olmuş. İri bi bebek olmayacak dedi. Ama acayip moralim bozuldu. Geldiğimden beri ağlıyorum. Etrafımda herkes sorun olmayacağını kilolu değil de biraz zayıf bir bebek olacağını söylüyor. Ama gelde bana anlat. Çok korkuyorum bişey olacak diye. Sürekli ağlıyorum. Bu hafta yediklerime dikkat etmedim fazla farkındayım. Umarım oyüzden böyle olmuştur diyorum kendi kendime. Benimle aynı durumu yaşan var mı tavsiyeleriniz neler kızlar. Yardımınıza ihtiyacım var