Sinemtnm Kuzular ovulasyon testimi bırakmıştım adetime bir kaç gün kaldığı için testi bi yapayım dedim ve testim koyuydu , yumurtlama ise nasıl olacak çatladığında tutarsa adet olmayıp tutmazsa adet mi olacağım başına böyle birşey gelen var mı ?
Deletedmom388 Sinemtnm Testinizin fotoğrafı var mı? Birde adetinize ne kadar var belki gebeliktir test yapınız mı?
Sinemtnm Rehile hcg testini dün sabah öylesine yapmıştım aslında meraktan daha 6 gün var ama tek çizgi çıktı maalesef hamilelik değil muhtemelen o yüzden de bugün görünce baya şaşırdım acaba yumurtlamamı diye ,
Deletedmom388 Sinemtnm yumurtlamadır siz yinede değerlendirin zaten döllenme olursa adet gecikir ama testte pozitif çıkmaz biraz beklemeniz lazım .
Sinemtnm Deletedmom388 bendw yumurtlamadır diye düşünüyorum aynen de merak ettiğim diyelim ki bu yumurtlama yarın çatlama oldu ama adetime 3-4 gün kaldı hamilelik nasıl olacakki anlayamadım adet olucam hani yakınlaştı ondan böyle birşey yaşayan var mı acaba diye merak ettim bu konularda pek bilgim yokta
Deletedmom388 Sinemtnm Benimde çok fikrim yok sadece bildiğim kadaroyla yardımcı olabilirim bu konuda daha iyi bilgisi olanlar sana yardımcı olurlar😇şuan yumurtlama görüyorsan bugün ve bundan sonra 2 günü değerlendirmen lazım bu süreçte tahmin ediyprum ki adettinde gelmiş olur. Çok affedersin erkeğin sıvısı kadın rahminde 48 saat yaşar diye biliyorum bu süreçte döllenme olursa adetin gecikir ve gebeliği hemen öğrenemezsin 10 15 gün sonra hormonlar idrara geçer ve o şekilde öğrenirsin yada kanda. Zaten adet olursan tutmamıştır .
Deletedmom388 Sinemtnm https://imgyukle.com/i/SDL9yP buraya girip istediğin resmi seç sonra altta iki link çıkıcak onlardan birini kopyalayıp buraya yapıştırabilirsin 😇😇
Sinemtnm Deletedmom388 birde öncekiler bundan 4-5 gün öncesine ait yeni değil en sonda olan bugün yaptığım
Sinemtnm Rehile hımm ben dün ovulasyon yapmamıştım ama test yaptım öyle oda negatifti canım keşke senin dediğin gibi olsa kavuşsam bebeğime artık hayırlısı ve sağlıkla 🤲🏻
Sinemtnm Deletedmom388 tamam canım anladım sağol ☺️☺️ Onu merak ediyordum adet olursam diye öyle kafam bi karışmıştı ☺️
Rehile Sinemtnm Maşallah bariz Koyulaşma var 🤭🤭Yumurtalama gününü biliyosan ilk günden sayarak 12 ci gün test yaoa bilirsin çıkıyooi silikte olsa
Deletedmom388 Sinemtnm tam koyulaşmamış t çizgisi ilk çizgi kadar koyu olması gerekiyor ama yapmaya devam edin yumurtlama yakın hatta değerlendirin bugün belki tutar.
Defnederen Sinemtnm canım bende adet günümde yumurtladım 9 gün gecti adetim test yaptım ovulasyon senin testten daha koyuydu ama adet oldum inşallah seninki tutar