Mrwemn https://imgyukle.com/i/SDSmKG Kızlar nst yi ceken kisi nst sonucu pek guzel degil dedi cikolata ye tekrar gel dedi doktora goturdugumde ise sorun yok dedi. Kafam karisti kalp atislarinda bir sorun mu var anlayan varsa bakabilir mi?
Zcarkit Mrwemn sancin yok bebek hareketleri çok inişli çıkışlı değil sadece bu da kötü bisey değil. Benimkide ilk nst boyleydi doktorum nstye gelmeden önce iyice karnını doyur bol su iç bebek hareket etsin dedi sadece
Mrwemn Zcarkit 2 kez dir ayni kadin bu sekilde korkutuyor ama doktoruma gidince doktor sorun yok diyor cok tesekkur ederim icim rahatladi biraz.
Zcarkit Mrwemn rica ederim canım. Korkulacak bisey olsa doktorun bırakmaz ki seni tekrar nstye gönderir bidaha cektirirdi. Ağzı olan konuşuyor işte 🤗