BusraTass Kızlarrr . 7 haftalığım, bugün doktora gittim. Kese var Fakat bebek görünmüyor. Cok üzgünüm. resimde beyaz yuvarlak olan nedir onu merak ettim ? Yolk kesesi mi acaba?
Aysenuraselkurek BusraTass benımkıde bugun dokuz haftalık oldu dün dr gıttım kese var ama bebek yok dedı yanı dış gebelik o yuzden malesef ki almak zorunda kaldılar
Mirazannesi BusraTass öncelikle geçmiş olsun Büşra hanım geçen sene aynısını bende yaşadım 8 haftalık olmasına rağmen boş gebelik denildi bir kaç tane başka doktorlara da gittim onlarda aynısını dedi ben 3 haftada kendim bekledim belki gelişir diye ama nasip olmadı kürtaj olmak durumunda kaldım sonrası şuan 26 haftalık hamileyim çok şükür 🙏 dualarım sizinle gönlünüzce olur inşallah herşey moralinizi sakın bozmayın
BusraTass Aysenuraselkurek inşallah en kısa zamanda yine hamile kalırsınız ve sağlıklı bir gebelik geçirirsiniz. ❤️😞 geçmiş olsun
Miragee Bariz yolk kesesi yani bebek olusumu var demek umarım dualarımız kabul olur insallah seninle kalır canım yarın Baska doktora git haber ver bize
BusraTass Miragee Cok tesekkür ederim. İnşallah öyledir , moralim cok bozuldu boş gebelik olabilir diyince.
dilanhayat27 BusraTass telaşlanma canim daha erken belki gec döllenmedir 9. Haftalardan osnra bebeği gören çok oyüzden dua et korkma
Umutluuu BusraTass bence yolk kesesi var geç döllenme olmuş olabilir. Hemen umutsuz olmayın inşallah bi sonraki randevunuzda bebeğinizi ve kalp atışınızı alırsınız ☺️
Aysenuraselkurek BusraTass canım çok teşekkür ederim. Amin İNŞALLAH. Amaliyat olduğum gün çokta bir şey hissetmemiştim ama şu an hiç iyi değilim. Rabbim kimseye yaşatmasın. Tekrar çok sagol ALLAH razı olsun
BusraTass Miragee Yolk kesesinin olup olmadığını söylemedi. Fakat bebeğin görünmediğini, boş gebelik olabildiğini söyledi… Fakat resim de yuvarlak olan yolk kesesine çok benziyor değil mi ?
gamzetahsin canim o yolk kesesi ve olusmus onun amaci bebege kan akisini aktarmak ve bebekten once olusuyor insallah 1 2 hafta sonra bebeginide gorursun dua et allaha hayirlisi ise elbet olur
BusraTass gamzetahsin Insallah öyledir, Iki farkli doktora gittim ikiside göremedi. Biri zaten sırf karından baktı, diğeri vajinal baktı. Resimdeki de vajinal ultrasondan.