alininannesiiiii bende aynı durumdayım sat a göre 6+4 deyim bebeğin ultrasonda 4,5 haftalık gibi dediler 5 mm idi, karnımdan bile görünmüyor vajinal bakıyorlar meselA dün gece ped koydum sabah nerdeyse dolmuştu 2 3 gün oldu kanama baslayalı, devam ediyor suan hap ve iğne yapıyorlar ama ara ara da olsa kırmızı renk kanamalarım geliyor ilac baskılıyor bence. İyi bir doktora görüştüm bebeğin düsmek üzere dedi, betahcg ise 10 temmuzda 437 iken 21 temmuzda yani salı günü 1800dü katlanarak artması lazımdı 12bin olması lazımdı betahcg sonucu cok önemli kızlar iki günde bir kan verin böyle bir durum varsa , bu sabah usg cekildi kese 7 mm idi yerinde hala dedi kan verdim kanama hala devam tabi sonucu bekliyorum suan sonucumda artma yoksa bebekten umut bekleme dedi zaten , bekliyorum… adet olacakmısım olamıyormusum gibi cok ağrılarım var belirsizlik cok kötü bisey psikolojim bozuldu sadece dua ediyorum hayırlısı die… herkes icin hayırlısı olsun