Rabia4601 Benimde lekelenmem olmustu. Rahim ağzında kesede hiç bi sorun yoktu her lekelenme düşük tehdidi değildir verdiğim ilaçlar tedbir amaclı demişti hem progestanı hemde jeli fitil olarak kullanmıştım. İğnede olmustum. Endişe etme her düşük ilaçları tehlike oldugu zaman verilmez 😌