Kızlar merhaba ben 34+5 haftalık hamileyim 2 hafta önceki kontrolümüzde bebegimin kilosu 2750ydi bugün ölçtü doktor 3000 olmuş yani iki haftada sadece 250 gr almış normalde önceki haftalarda kilo alımı çok hızlıydı sadete geleyim bebegin kilo alımı azalır mi sizce yoksa doktor yanlış mi ölçtü diye düşündüm fikriniz nedir