Merhaba hanımlar benimle aynı sıkıntıyı yaşayan varmı aranızda ama ben 23+ 3 günlük hamileyim bugün hem endokrilin hemde kadın dogumcumda kontrolün vardı doktorum bebeğin 2 hafta 1gun önden gidiyor suyu fazla ve göbek çevresi olmasi gerekenden daha çok önde dedi aynı zamanda şeker takibim de yapılıyor diyetine falan dikkat ediyorum her gün ölçüyorum egerki ilerleme olursa en düşük doz insuline basliyacagiz hamilelik sürecinde kullanacaksınız dedi doktor aranızda böyle sorun yaşayan varmı şimdiden teşekkür ederim iyi günler 🙂)