10 hafta 6 günlük hamileyim. Sürekli olarak kahverengi lekelenmem oluyor. Bugün doktora gittim doktorum rahim ağzı genişse düşük tehdidi olur dedi. Pazartesi rahimağzı ölçümü yapacak genişlik varsa dikiş atacağım dedi daha önce böyle bir durum yaşayan var mı? Düşük riskini ortadan kaldırıyormuş.