Kızlaaar daha dün post açtım doğuramadım diyenler doğuruyomuş diye vee doktorum yarın doğum için gün verdii😂
Aslında dünden beri vajinamda ciddi bir baskı hissediyordum bu günde devam edince eşimin ısrarı üzerine doktorumu aradım, gel bi bakalım dedi, gittim muayne oldum 4 cm olmuş açıklığım. Aslıbda fiili olarak doğumun başlamış ama sancın yok yarın gel suniyle destekleyelim biraz dedi, bende gidicem çünkü düzensizde olsa sancılarım var ve vajina kemiğimdeki baskı çokta hoş bir ağrı değil, olsun bitsin madem diyorum. İnşallah sağlıkla kucağıma alırım bebişimi 🤗🤗