Zeynep-12 Anneler 40 hafta olduk ama sadece ara ara gelen bi ağrı var nişanım 1 hfta önce geldi sizce ne yapabilirim hurma hariç
Mhtpctn Zeynep-12 kımı gorsem bu aralar 39 40 41 haftaları bulan bıle var hamılelıık 9 ay degıl resmen 10 ay 🙈 allah kurtarsın cnm ınsallah son zamanlar daha streslı oluyordur heralde bızım daha cok var ama sımdıden stres var
CennetM Zeynep-12 benim arkadaşım 40+4deydi en son hastaneye gittiklerinde günü geçtiği için suni sancı vermişlerdi 🙆
Kbrydgd Zeynep-12 tatlım yürüyüş yapmak , merdiven inip çıkmak ve ilişki 🙈 öneriliyor. Sağlıkla al kucağına insaAllah
Kbranrkya Zeynep-12 hiç bişey demiyor pazartesi gittim 1 hafta sonra tekrar gel dedi sancı çıkmıyor nstde
Mhtpctn Kbranrkya normal dogum heralde dimi sezeryan olsa alır doktor sımdıye kdr . Beklemekte cok strestır rabbım yardımcın olsun bu sıcaklarda bıde stres
Kbranrkya Mhtpctn valla doktor ne normal diyo ne sezeryan diyo gittiğimde hiç bişey demedi azartesi tekrar gidicem bakalım ne dicek
ilkayK 39+3 üm bufün doktorum cinsel ilişki ve hurma önerdi eşim kaçıyor resmen korkuyor 😂 benden bıraktım öyle ne zaman gelirse 🤷🏻♀️
Aynurdogru Zeynep-12 allahim bütün hamileleri bi avazda kurtarsin rabbim ben 14.07 de kurtuldum normale baslayip sonum sezeryanla biti allahim insallah hepinize normal dogum nasip etsin sezeryan cok zormus bebeginle ilgilenemiosun kalkmakta zorlaniorsun en güzel normal dogumus
EbSa 40+1 de doğum yapan biri olarak benimkide gelmek bilmedi açılma vardı 3 cm ama sancım yoktu o kadar yürğyüş temizlik hurma squat falan en sonunda suni sancı verdiler öyle geldi tembel oğlum inşaallah kendi sancınız gelir 🤲🏼