Uzm-Nurse 18+6 yım hanımlar, ultrasonda kafa ölçümü 18+5 karın çevresi de uyumlu fakat bacaklar yani FL yazan kızım 17+4 🙁 sorun mu sizce ilerde açığı kapatır mı ?
Sfk55 Uzm-Nurse 2 hafta geri veya 2 hafta ilerisi normal kabul edılıyor ilerleyen haftalarda kapatabilir ilerleyebilir belli olmaz daha cok küçük 🙈
Betulnht Uzm-Nurse benimki de öyleydi 19+6 da gittim FL 18+5 çıktı doktorum sıkıntı olmadığını söylemişti
Barkoddg Uzm-Nurse O bende de var canim doktorlar hic uzerinde durmadi. 38. Haftadayim yazarim dogum olunca sana boyunu😅
kedilervekaranfil Uzm-Nurse Çok takılmamak lazım ölçümlere. 37 haftalığım şimdiye kadar kâh önde kâh geride göründü. Şu an gayet iyi birkaç gün fark oluyor illa ki. Bazen neredeyse bir hafta geri görünen ölçümleri oluyordu, çıkınca ailem sorunca haftasına uyumlu diyip geçiyordum.
Sfk55 Uzm-Nurse inşallah canınızı sıkmayın benmde hep onde gdyor doktor gerıde duseblr bu normale de gelbr kafanı takma bunlara demsti belli Aralık dedgm gibi sorun deglms 🙈
Barkoddg pelinsss 8-9 gun demisti detayli da doktor. Sonra iki haftaya cikti. Sonra yakaladi falan. Gecen hafta yine 1 hafta kucuk soyledi doktor. Ben anlamadim bir sey valla😁
pelinsss Barkoddg bende de öyle gerilik var, bir kere arayı kapatır gibi oldu sonra yine açıldı. Hamileliğim berbat geçiyor bu yüzden. 2 hafta bacak ve kol boyu kısa, ben ve eşim uzunuz o yüzden canım sıkılıyor.
Barkoddg pelinsss Vallahi detayli da benim de bacak ve kollarda 8-9 gun gerilik mevcut dedi doktor. Kendi doktorum sadece bacak boyunu soyledigi icin onu yazdim sizinle ayniyim yanii. Siz kac haftaliksiniz. Internetten arastirinca korkmustum bayagi ama 3 farkli doktor problem olmadigini soylediler.
Sevdae Barkoddg canım baya geçmiş ama nasıl benimde aynı ayrıntıda öyle gözüktü 24 haftalıkken bdp 22hafta gün boy 22 hafta 4 gün kol da 22 hafta 4 günlükle uyumlu karın çevresi hatasıyla uyumlu tek diğerleri genellikle 22 23 haftaya uyumlu gerilik devam etti mi sizin
Barkoddg pelinsss Bugun yarin dogururum yazacagim sana da gelismeleri😐 Brn cok korkuyordum doktorlar bana dedi ki ilk okula giden tum cocuklar bir mi ama en kisa olani yeri geliyor gelisme caginda yasitlarini geciyor falan. Hic uzerinde bile durma demisti. Cok takiyordum cunku gece gunduz hep oydu aklimda sonralari unuttum ara da kapanmisti iste gecen hafta yine oyle 1 hafta geri cikti. Dogsun gorecegiz bakalim.
Barkoddg pelinsss Yok canim yaa 40+1 oldum gelmiyo. Vallahi dogsun aklimdasin hastane de yazacagim hemen.😅
Ilknur23 Uzm-Nurse yanilma oluyot canım ölçümlerde . Ben hem özelde hem devlette takip ettiriyorum. İkisi farklı soyluyo ama hiç umrumda degil ultrasonq ve doktora göre değişiyor sonuçta hassas ölçümler