Kubrararr 28.haftamdayım hala çalışıyorum ama sanırım bu ay sonu bırakacak gibiyim yada home ofis devam edeceğim, çalışmak değilde yolda gidip gelmesi zorluyor bacak ağrılarım çok çünkü