demet56bungl Yildizkozan bennn cok korkuyorummm basta yoktu korku ama git gide korkuyommm dogumdan nasil.dogurucam.ben 😏🙄🙄🙄
Bbusra34 Ben 😔 İlk zamanlar kendimi şartlandırmıcam hiç birşeye diyordum ama zaman yaklaştıkça korkmaya başladım 33. Haftamdayım
Yildizkozan Bbusra34 bende sürekli sartlandirmamam lazim kendimi diyorum ama nafile😫 yaa cok az kalmis Allah yardimcin olsun🙏🏻
Senemgnc Yildizkozan ben hamile kaldığımı öğrendiğimde nasıl doğuracağım diye ağlamıştım. 38 . Haftam bitti. Sezeryan istedim korkudan. Doktor iyi düşün sezeryan istersen salı alalım dedi yoksa bekle dedi. Ne yapacağımı bilmşyorum hep kötü şeyler cıkıyor karşıma hiç iyi bişeyler yok delirmek üzereym