Merveatay Merhaba kizlar 30+4 teyim ve Bebek 1750 kg. Doktor bir hafta önden gidiyor iri bir bebek dedi ve olabilecek sorunları anlatti. Aynı zamanlarda siizn bebisler kaç kg ve doktorunuz ne dedi. Bazı doktorlar normal buluyor bu kiloları
cptrhb Merveatay Benimde 1 hafta önden gidiyordu sanırım biraz daha öne geçti 32+4 te 2400 grdı. Ne gibi zorlukları sorunları varmış peki
kubraersin50 Merveatay 29+5 de 1734 gramdı benim ultrasonda 30+6 çıktım olumsuz birsey söylemedi bana.
Rabiae Merveatay benim bebeğimde tam 31 haftalık fakat 4 hafta önden gidiyor doktor sağlığı yerinde kilosu var bu yüzden normal doğum olmaz başka sorun yok şeker yuklemesi yapıldı şeker hiç bişi de yok sadece bir de erken alabilirim dedi böyle başına gelen var mı ?
Merveatay cptrhb çok kilolu olursa zaten normal olmuyor 4 ve üstü kilo olursa risk. İri olursa erken almamız gerekebilir dedi bu durumda da ciğeri gelişmemiş olur bu sefer de kuvezle ugrasirsin dedi
Merveatay kubraersin50 benim de 29+5te 1650 ydi bı hafta önden gidiyor iri demiati bugün gittim 100 gram almis aynı şeyleri söyledi
Merveatay Rabiae işte bana da dedi ki erken doğum yaptirilabilir sezeryan. Mesela 35 de doğum oldu kilodan dolayı diyelim ki bu sefer bebek erken doğduğu için cigerleri gelismez bu sefer de kuvezle falan ugrasirsun dedi
Rabiae Merveatay bana hiç bişi demedi sadece erken alabilirim kilosu yerinde dedi nasıl olcak bilmiyorum kafası aşağıda kasığımda zaten göbeğim bile aşağıda duruyor şimdiden nts çekilmeye başlandı iki hafta bir gidiyorum
htckynk Merveatay ben de 30+5teyim 1887 kilosu iki hafta önden gittiğini söyledi doktorum erken Doğum riskim var suyum fazla olduğundan dolayı artık bekliyoruz bakalım hayırlısıyla vaktinde gelirler inşallah
Merveatay htckynk benim de suyum fazla geçen hafta fazla olduğunu söylediğinden beri meyveyi çok azalttım şekerli yiyeceklere dikkat ettim bir haftada suyumda geçen haftaya göre azalma olur düzene giriyor gibi. Doktor üstüne basa basa meyveye dikkkat et dedi sen de bı dene istersen canim
htckynk Merveatay bende öyle yapıyorum canım özellikle sulu meyvelerden karbonhidrattan uzak duruyorum şekerle pek aramda yoktu zaten inşallah benimde dengeye girer insan ister istemez üzülüyor böyle bir durumda