di_la45 21 hafta 6 günlügüm bebegim 500 gr dün detaylı ulturosonda eşimin 2 cm oldugunu soyledi doktorum ve normal altında olsa sıkıntı derdim dedi haftaya tekrar cagırdı korkuyorum su an bir sıkıntı yoktur demi