Burjuvat acı eşiğim yüksektir. O kadar da hareketliydim yine de ağrım oldu.
Ben hergün sağlıkocağından ağrı kesici iğne vuruldum.o iğneler sayesinde hiç doğum yapmamış gibiydim. 1 hafta sonrada iğneye de gerek kalmadı.Ama sezeryanı sevmedim. Ben acımı normal doğumda çekip bebeğim doğunca hiç acısız ilgilenmek isterdim.
birde hastanede hiç ağrım olmadı eve gelince oldu benim. Sez. Sırasında da bişey hissetmedim