Frozen-06 Sertap2903 40+2.. yarin tekrar kontrol var. Gidip geliyoruz iki günde bir. Gelmiyor kucuk hanim
Sertap2903 Bktbll ben 35+5 im benim doktorum da necati hançerlioğulları ☺️ Nst de Sancılarım çıktı yatışımı verdi bekliyoruz bakalım 🤷🏻♀️
Sertap2903 Bktbll sancım kaç çıktı bilmiyorum valla bişey söylemediler açılmam yok yattığımdan beri 1 cm erken olduğu için gelmesini istemiyolar ciğer geliştirici iğne yapıyolar. Sizin yatışınız yapılmadı heralde ?
Bktbll Sertap2903 yok canım yapılmadı benimki kontrollere devam edicekmişim ben geçmiş olsun sizede inşallah saglıklı aıhatli alırız bebişlerimizi kucagımıza
DuyguY Bizde şehir hastanesine gidip geliyoruz canım 40+3 olduk bekliyoruz pazartesi yine kontrol var 🤪
DuyguY Valla kuzum bugün kontrolüm vardı pazartesi tekrar gel dediler arası çok az olduğu için randevu bulmak zor oldu pazartesi 11.20geçeye bulabildim ilerleyen günlerde daha erken saatlerde randevu çıkarsa bunu iptal eder onu alırım ☺️