-ecekaplan1 Hulyafuat Bende pazartesi olucam 38. Haftamda oluyor tam . Normal zaten bu haftalar alınıyor mecbur sezeryan da bekletmiyolar
Asksjj-1552 Hulyafuat benim 39.haftada alınıyor canım ama göbeğim düşmüş ve her an gelebilir doktor dedi 11günüm var daha
tugba_toprak_gocmen Banada beklemeye gerek yok kilosu iyi salı günü 38+0da alıcanak allahın izniyle.Saglıkla sıhatle gelsin tüm bebişler inşallah ❤️