Hulyafuat canım benim de yarın sezeryanım var ilk doğumum olacak normal planlıyorduk ama haftası doldu suyu sınırda olduğu için doktor sezeryan yapalım tehlikeye atmayalım dedi. Ben de ilk tedirgin oldum korktum hatta ağladım bile ama sonra bebeğimle kavuşma anlarımı getirdim aklıma pozitif düşündüm sürekli eşimin bebeğimizi kucaklayacağı anı ailemin onu kucaklayacağı anı getirdim hep aklıma onu ilk besleyeceğim anı sende öyle düşün korkularını bırak kenara bu düşüncelerle. Düşünsene yarın 9 aylık süreç bitiyor ve kavuşuyoruz inşaAllah sağlıklı bir süreç olur ikimiz için de uzun oldu kusura bakma duygularımı paylaşmak istedim ☺️🌸