Kızlar moral bozmayın Allah’ın izniyle sapasağlam doğacaklar. Bazen bizler tıp diline ve bilimine uzak olduğumuz için basit şeyleri bile karmamış anlayıp üzülüyoruz. Oysa doktorun bizi rahatlatması çok önemli. Gerekirse özel doktora gidip danışın içinizi rahatlatın