Kızlar doktora gittiğimde 16+2 de erkek dedi özel hastanede 4 boyutlu ulturoson da vardı kesin erkek mi değişir mi dedim yok dedi değişmez ama bebeğin de sırtı dönüktü kimisi sırtı dönük göremedi falan diyor sırtı dönük olduğu halde nasıl emin oldu burda öyle şeyler okudum ki erkek olduğuna inanamıyorum degisicek gibi geliyor cinsiyet değişikliğinde özelde 4 boyutlu ulturoson da görüp değişen oluyor mu sizce 16 haftada kesin olur mu değişir mi