Lh 7.05
Prolaktin 37.03
E2 38.17
Fah 6.01
Tsh 11.01
7 ay önce kalbi durması nedeniyle bebeğimi kaybettim kan pıhtılaşma sorunum cıktı 2 aydır hamile kalamıyordum çok stres oldum ve bu sonuçlar çıktı stres bütün herşeyi etkiliyormuş bunların hepsi yüksek ilaçlarla düşer mi böyle olup ilaç tedavisinden sonra hamile kalan varmı