Snszasla 15+3 haftalık olduk ama ağzım da ki tat okadar kötü ki ne yaparsam yapayım geçmiyor zehir var sanki mide bulantısı ve halsizlikde yanında zaten hiç geçmiyor bu durumda olanlar varmı acaba bu ağız tadı ne zaman geçecek ne zaman normale döneceğiz 🥺
Poyraz_04 Snszasla Haftamdayım 6. Haftamdan beri o iğrenç tat bir türlü gitmedi ağzımdan 😑Hep geçecek geçecek dediler geçmedi.Şimdi de doğumdan sonra geçer diyorlar ona bile inanmıyorum artık 🤦🏼♀️
Mhtpctn Snszasla 20.haftam bıtıcek agzımdakı tat bıraz olsun azaldı sukur ama kusmalar devam sızın haftalarınızda cok vardı 1 2 haftaya gecer ınsallah 🤲
Ervasevgi Snszasla o tat bendede var malesef ne yersem yiyim hep aynı ve bu yüzden tükürüğümu yutamıyorum prensesler gibi hamilelik geçirenlere o kadar özeniyorum ki 😢😢
Olvido Snszasla ay ben de midemi usutttum de ondan agzimin tadi boyle diye dertleniyorum.. 16.haftadan sonra basladi 2 haftadir da hic gecmedi..Dislerimi fircaliyorum iki dk sonra tanimsiz acimsi bir tat.. sanki metalle karisik pas gibi.. bir garip neryseki yalniz degilmisiz.. ins gecer tez vakitte
Snszasla Poyraz_04 🥺okadar sürer mi ki ya bana da geçmeyecek gibi geliyor o kadar kötü bi tat ki sizin az kalmış en azından benim doğuma da çok var 🤦♀️ Hiç bi an değişmiyor bu tat çok kötü bi his
Snszasla Mhtpctn inşallah geçer ya kusuyorum midem de bulanıyor sürekli ağzımda bu tat çok kötü gerçekten hiç birşey fayda da etmiyor 🤦♀️ Neden oluyor ki bu hormonlar yükseldi diye mi
Zekiye4295 Snszasla şu first naneli Sakız’ları var ya ondan çiğniyorum bir tane baya faydası oluyor bir kaç saat idare ediyor en azından🤦🏻♀️ Özellikle gündüzleri o tat beni benden alıyor ama su içiyorum yine aynı meyve yiyorum yine aynı bir de ben çok kustuğum için prilam içiyorum bence bulantı hapları da yapıyor ağzımızı öyle. 18. Haftam geçti geçecek diye buralara geldik bakalım
Mhtpctn Snszasla galba canm bende çözemedim hamılelık cok sıkıntılı bır srecmıs gercekten 🤷♀️ Sağlıkla hayırlısıyla gelsınler dunyaya ama zormuş yanı hıc umdugum gıbı değil
Snszasla Mhtpctn amin inşallah sağlıkla alalım kucağımıza. Bende böyle ummuyordum hiç aklımın ucundan böyle kötü geçeceği geçmemişti zorlanıyorum valla her gün halsiz bitkin bi şekildeyim kendimden sıkıldım resmen hep aynı durumda olduğum için Allah yokluğunu vermesin ama gerçekten zormuş
Snszasla Ervasevgi 🥺 gerçekten ben de imreniyorum ne kadar güzel bulantısız normal devam ediyorlar canları birseyler isteyip yiyorlar ben daha birsey isteyip de yiyemedim bile 🥺 ne zaman geçecek bu durum ya
Ervasevgi Snszasla ahh sorma eşim diyor herkes bisey istiyor sen benden bisey istemiyorsun diyorum ki yemek ismi dahi duymak istemiyorum ki ben ☹su içmeye hasretim mesela
Snszasla Ervasevgi haklısın canım valla yemek adına tahammülümüz yok benim eşimde çaresiz kaldı iyice ne yapacağız ne zaman geçecek bu diye her gördüğünde adam üzülüyor Halime 🥺 senin de baya kötü geçiyormuş gerçekten bende aynı durumdayım 🤦♀️
Ervasevgi Snszasla benim üçüncü gebeliğim ve hepsindede aynıydı kızım 8 yaşında oğlum 6 aylıktı kaybettim bundada aynıyım bakalım ama bu daha bi zor geldi nedense bana sanki günler hiç geçmiyormuş gibi herşey kokuyor ya herşey böyle içim yanıyor ama su içemiyorum hamdolsun bunlar bebeğin sağlığına isaretmis ne kadar şükretsek az geçici inşallah 😢
Snszasla Ervasevgi çok üzüldüm 😞 rabbim bi daha acı yaşatmasın inşallah 🤲🏻 Evet sağlıklı gebelik olduğuna işaretmiş ama bünye de dayanmıyor ki benim ilk gebeliğim ondan mı diye düşünüyorum ama çok da alakası yok kimi insan in vücudu böyle tepkiler veriyormus inşallah ilerleyen haftalarda rahat ederiz diye umut edip duruyorum 🤲🏻 Kimi diyor 6 aya kadar geçmez kimi diyor 4 ay dan sonra geçer valla dengem şaşırdı iyice 😏 inşallah sağlıkla geçiririz gebeliğimizi sağlıkla kucağımıza alırız 🤲🏻
Ervasevgi Snszasla insallah canım bebeklerimizi kucagimiza alınca unutucaz bunları hiç yaşamamış gibi inşallah 🤗
ummuhantrgt Sadece bende var zannediyordum bu acı tadı bi nebze rahatladım normal bir şey sanırım. Sürekli diş fırçalayıp şeker yiyip geçer diye bekliyorum ama hala aynı 😔
Snszasla ummuhantrgt geçmiyor maalesef canm ve rahatsız edici birsey gerçekten naneli şeker yiyorum naneli sakız çiğniyorum yok geçmiyor fırçalasam da faydasız ne zaman geçecek bende Merak ediyorum valla 😏
Snszasla Olvido evet ya aynı pas gibi metal yutmuş gibi bi tat igrenç ama geçmiyorsa sabah akşam gece gündüz aynı valla su bile içince tat almıyorum kaçıncı haftada azalır acaba
izmirlii-35 Snszasla Ayyy ben o durumu 4 ay çektim sonra geçti çok şükür o acı tat yüzünden hep midem bulanıyordu hep çıkarıyordum