Merhaba kızlar 😊
Ben almanyada yasiyorum ve hastane çıkışı sipariş etmek istiyorum. Nerden sipariş edebilirim tavsiye ettiğiniz bi site var mı güvenilir olan?
Ayrıca bi sorum daha olacak. Hastane odalarını süslemeyi düsünüyor musunuz?
Hepinize Allah kolaylık versin sağlıkla alalim bebislerimizi insallah kucagimiza🙏😍🤰