deletedmom55 Sunu bende gebzedeyim medikalde mine kabakaşa gidiyordum ama bıraktım şuan sadece farabiye mehmet özgür gelene.
Mombaby Bende gebzedeyim 19.haftadayim hep darica farabi yildiz altan a gittim iyi bir doktor ama devlet hastanesinde oldugu icin cokda ilgili olamiyo artik bu ay 20.hafta kontrolumu yuzyil cigdem hanima gitcem ilk kez ozele gitcem bakalim nasil olcak
Sunu Konak hastanesi Sonay hanımın yanından geliyorum şimdi. Baya ilgili ve sorularıma tamamen cevap veren bi doktordu. İnşallah kalıcı oluruz🤲