Kizlar merhaba 29+1 günlük hamileyim bu haftaya kadar hep pruluton vuruldum artık doktor kesti ancak 2 gündür sağ kasigimda sanki kasta gerginlik, kopma olmus gibi inanilmaz bir ağrı var, ayakta dik durdurmuyor yürürken ağrı yapiyor yada wc de can yakıyor neyin nesi anlamadim breton hicks dedikleri bumu dk li giren bisi de yok lütfen bilen varsa yorum yapar mi korkuyorum