Deletedmom54 Angelada Bu yöresel bir içecek kızılcık mevsiminde toplanıyor, ateş üzerinde kazanda kaynatılıyor ve konsantre pekmez gibi bir kıvama geliyor Bu da yıl boyunca su ile açılarak içiliyor , 1 kaşık korova ile 1 su bardağı su mesela
Imfromlastnight Kızılcık suyu kendim yaptım 3 gün içtim. Birden ağrı girdi. Taş vardı zaten böbreğimde. Birde enfeksiyonum vardı. Bi tetikledi. 3 saat sancı çektim aralıksız. Kaç ağrı kesiciyle geçti. Dikkat edin birşeyler yiyip içerken. Faydası olsun derken mahvettim kendimi. Normal doğum yapmış kadar acı çektim resmen:/
irva Imfromlastnight Tam tersi kızılcık suyu böbrek taşına da iyi geliyor enfeksiyona da sanırım yerinden oynattı düşürecektin belki.
Angelada Imfromlastnight doktorum bir bardaktan fazla içme dedi cnm. Bende de taş var inşallah bir bardaktan bişey olmaz sağ böbreğimde de büyüme var bu suyu iki gün oldu içiyorum.
Imfromlastnight irva sadece oynatmaya o kadar ağırdıysa 😬 3 saatten fazla ağrı çektim 2 serum yedim iğne yaptılar. Kimseye vermesin Allah böyle ağrı. Sezaryen olacaktım ama ben normal doğum yapmış sayılırım dedim:) vitamin olsun dedim israr yoluna iyi gelir dedim. Belkide başıma bela aldım. Daha fazla yerinden oynamaması gerekiyor taşın:/
Imfromlastnight Angelada günde 1 bardak içtim. 3 gün üst üste. Yaşadık bir kere. Bir daha olmasın da yeter. Bebekle çok zor.birde haftasonuna denk geldi. Hamileyim diye hemen çözüm bulunamadı. Acıyı çeken ben oldum:/
Angelada Deletedmom54 kızılcık özü gibi o zaman cnm ben de bir tatlı kaşığı bir bardak suya katip içiyorum size yararı oldu mu
Imfromlastnight Angelada çok tesekkur ederim. Siz de dikkat edin hamileyken agri kesiciler de biyere kadar oluyor.
Deletedmom54 Angelada Bu bizim geleneksel icecegimiz olduğu için devamlı yemeklerle içiyoruz Fayda amaclı kullanmadim