Xsxs Kizlar pcos oldugu icin yumrtalarm tembel ve tedavi baslancak bi doktor once rahim filmi cekelim bosa hormon yuklemeyelm dedi digeri regliyken klomen baslrz rahim filmi sonra dedi sizce hangisi olmali rahil filmi cektrmek daha mi mantikli
Tugce1803 Xsxs Tabi ki ilk rahim filmi çektirmek daha mantıklı. Boşa onca ay hormon alıp bişey elde edememek var işin ucunda🤷🏻♀️
El_Ebruli Xsxs ya ne bilim bende pcos var ve o ilaçların faydasını gördüğümü düşünmüyorum canım kişiden kişiye değişir ama ben rahim filmi cektirmeni tavsiye ederim açıkçası