Bebeğim 4 kg’ya yakın 92 kg ile hamile kaldım şuan 107 kiloyum doktorum sezaryen yapabileceğimi söyledi ama ameliyat olma fikri çok stresli bi algı oluşturdu 😔yarın sabah 7:30 da sezaryene gireceğim bu şekilde doğum yapan anneler doğum öncesi ve sonrası için tecrübeli tavsiyeler ihtiyacım var nerde ne yapmam gerekiyor bana da bilgi verirseniz çok sevinirim 🌺😔