Merhabalar hanimlar ben ilk dogumumu 98 kiloyla yapip snra diyet spor yurysle 30 kilo verdim bunuda wtsp motivasyon gruplariyla yaptim …simdi 5 haftalik hamileyim eski yaptığım hatalari yapmak istemiyorum saglikli beslenip rahatsiz olmadan carpintim olmadan kendime ogluma ve mercimegime iyi bakmak istiyorum sizce hamile grubu acip o sekilde mi ilerlemeliyim yoksa hamileyim diyip serbest mi takilmaliyim dogumdan snra veririm diye … belki size basit bisey olarak geelicek ama takinti degilde carpinti nefes darligi yaşamamak adina grup acip motive mi olmaliyim ve bu grubuda hamilelerle acsam bana ve yoldaslarima faydali olur diye dusunuyorum bi yandan…