Hazalperi kuzum benimde başıma geldi 25 haftada gittim 724 gram çıktı 1 hafta karın çevresi zayıf ama boyu baş kısmı haftasında dedi bana 1 hafta sonra yine gel dedi önemli olan gelişiminin devam etmesi dedi durursa azalırsa iyi değil dedi 26 haftada gittim 820lerdr çıktı iyi en azından gelişimi durmuyor dedi bol bol süt ürünleri yumurta çerez ve et kıyma tükettim ben 29 haftada gittim hala 1 hafta gerilik vardı 1221 gram olmuştu ama pes etmedim 3 su bardağı süt 2 kase yoğurt 2 ceviz 2 yumurta 1avuç fındık bi öğünümde kıyma kavurdum yedim 32 de giitm 20 gümde 800 gram almış 1914 gram olmuş çok şükür haftasını yakalamış semde korkma ama süt ürünlerine aban bak gör farkı göreceksin ben 25.gaftalarda 2 öğün yerdim ve süt yoğurt aklıma gelince yerdim öyle yapmamak gerek her gün düzenli tüketince toparlıyorlar canım hiç telaşa girme