dilanabrinc hindistan cevizi ile başladım yaklaşık iki buçuk aylıkken.Lierac da kullandım ama ikisinin de çok bir etkisi yok bence.Bacaklarimda ve göbeğimin altında çatlaklar oluştu.Şu aralar kaşınınca zeytinyağı sürüyorum o iyi geldi gibi ama bakalım artık.Catlamaya meyil varsa sanırım ne yaparsan yap çatlıyorsun.