Merhaba güzel anneler.ben set halinde hastane çıkışı yaptırmayı düşünüyorum ama onun dışında alıcam.herkes çok almaya gerek yok dedi.yani bi beşli bi de 10 lu alsam isimli dışında yeterli olur herhalde dimi?bide bu konuda pamuklu olması dışında dikkat edeceğimiz noktalar ne acaba?sevgiler teşekkürler🌺