75 lik yaptırdım hiç bir sorun yaşamadım. Hastanede doktorum yaptı içeceği aldık açlık kanı verdim hemen içeçeği içtim. İçtikten sonra ki 1. Ve 2. Saatte hastaneye giderek kanımı verdim. Evimiz yakındı, hastanede beklemedim. Öğleden sonra sonuçları aldım.