Merhaba arkadaşlar 33 haftalık olduk ama bu basurdan çekmediğim kalmadı kabız olmamak için herşeyi tüketiyorum duphalac şurupta dahil ama bünye herşeye alıştı. Hamilelikten öncede olan basurlarım iyice zorluyo ve zannedersem çatlak oldu o bölgede azda olsa kanama yapıyor doktor krem verdi hiç bi işe yaramadı 😔 bu durumda olan arkadaşlr var mı nasıl başa çıkıyorsunuz son zamanlar nasıl geçiçek bilmiyorum