Ayseannesi tugbasare bence o acıkmak değil aslında mide bulantısı biz öyle sanıyoruz. Bastırmak için bşyler yiyordum ben hep tuzlu falan. Bulantı oldgunu sonradan farkettim
Zeyha1 tugbasare Bende o zamanlar öyleydim daha yeni yediğim şeyin ardından hala aç gibi hissediyordum daha doyurucu ve sağlıklı şeyler yemeye dikkat et nitekim ben etmedim kiloları aldım hep 🤦
Miniginannesiiii1111 tugbasare benim 9. Haftadan 16. Haftaya kadar sürmüştü 🤣🤣 doymuyorum diye ağlamıştım daha sonra 23/24. Haftada aynısı oldu yani o his geçiyor bazen geri başlıyor şuan 31+3 olduk şükür rabbim sağ salim kucağımiza almayı nasip etsin inşallah
MinikKoala tugbasare yaaa bende de olmaya başladı ağzımın tadı yok gibi Demir tadı geliyor sürekli bişey yemek istiyorum ama ne yiyeceğimi bilmiyorum çok sinir bozucu bir dönem 🤣
[silindi] tugbasare 14.haftamdayım kahvaltı yapıyorum aradan 3 saat geçiyor acıkıyorum acıkmasam bile bir kac kere cok ac kalmistim bir anda cikarmistim ondan galiba birdaha oyle olmayayim diye 😂 hemen yiyorum
Marryy tugbasare 37 haftalığım bende uzun zamandır öyleyim yiyorum yiyorum bana mısın demiyor hep açım 😫
Rehile bende 7 haftadayım yemeyince mide ekşimesi başlıyo bulantım normalde yok Hic bi belirtim yok yami🙈başka