firdevs Neclanur ben kullanıyorum gayet memnunum bir tek şarj için çıkarıyorum hep kolumda denizde duşta hep tek sorun arabada giderken bile adım sayması 🙈
Merve8494 Neclanur bende kullanıyorum canım 220tl ye almıştı eşim vatandan gayet iyi rahat bildirimlerim geliyor aramaların geliyor nabız ve adım sayarsa var gayet kullanışlı 20 25 gün şarjım rahat gidiyor benim
Neclanur Tugce1803 nasıl kuzum memnun musun hangi özellikleri var biraz bilgi verir misin şuan 180 lira trendyol da
Tugce1803 Neclanur ben memnunum canım şarjı 1 hafta yetiyor. Kolumdan hiç çıkarmıyorum. Kalori harcamaları, adım sayma özelliği var. Alarm kurabiliyosun. Seni kim aramış ya da arıyo kimden hangi uygulamadan mesaj gelmiş okuyabiliyosun
Neclanur firdevs o kadar hassas demek canım ne kadara almıştın sen fiyatı nasıl 180 lira birde kalori falan ölçüyor saniri m alarmı falan varmis
firdevs Neclanur var canım hatırlatıcı alarm msj okuma arayanı görme hepsi var 139 a falan almıştı eşim 3 4 ay olacak sanırım tam hatırlamıyorum ama
Neclanur Merve8494 baya da gidiyor sarji canım bende alıyım doğumdan sonra da malum kilo verme sürecinde motive olir saniri m arada durtukluyormus🤗
Merve59630 Neclanur eşime doğum gününde almıştım . O beğenmedi ama ben kullanıyorum çok güzel mesaj falan geldi mi görüyorum arama reddetme özelliği var butun bildirimler hava durumu vs bakılıyor