Hserd Yatamiyorum.kalkamiyorum sagima soluma donemiyorum.uyku hak getire son haftalar.hicc.gecmiyooo kizlarr sizler.ne alemdesinizzzzzz
Neclanur Hserd bende de.bi ağırlık var canım.hep yatasım var ama yatarak doğurmak çok zor.olsa gerek.mecbur kalkıp.harekete geciyorm
teletabi Hserd 34 hafta bizde aynı durumdayız ağırlaştım iyice hiç hareket edesim gelmiyor üzerimde hep bi ağırlık var ve bu aralar ağrılarım çok oluyor mide yanması sıcaklar uykusuzluk cidden son haftalar hiç geçmiyor
dilanhayat27 39+4 olduk ama ne gelen var ne giden sıcaklar ayrı dert uyuyamamak ayrı dert temizlik ayrı dert kafayı yemek üzereyim sanırımm
sevo52 Ah ah bende aynı şekildeyim.. Aynı zamanda mide yanması bulantı kusma hamileliğimin başından beri beni bırakmadı. İştahsızlıkta başladı bu ara. Sağlıkla gelsinler inş🙏🏼