Kizlar merhaba.32+5gunluk hamileyim.Son zamanlar adet olucakmiş gibi agrim oluyo.1 hafta falan oncede olmuşdu.Ben adet gunum geldi herhalde demiştim.1 kac gundur yine tekrarlayinca merak ettim.Kendimi yormamiştim hic.Yalanci sanci falan dedikleri boyle bişey mi acaba ?Ilk hamileligim diye tecrubesizim.Ayni durumu yaşayan var mi ?🌸💫