EsraTurna Kızlar selam hepinize. Hamilelikte oluşan çatlaklar için ne kullandınız acaba önerileriniz nelerdir ?
mikican EsraTurna 12.haftamdan itibaren lierac hindistan cevizi yagı bebe yagı kullanıyorum ama 30.haftamda göbeğimin alt taraflarından çatladım maalesef 😔
Muzikk EsraTurna Bio-oil kullandım 40.haftamdayım maşallah🥰hıcbır catlama yokk şiddetle tavsıye edıyorum hatta doktorumuz bıle şaşırdı ismini aldı hastalarına önerecekmiş😀
Laila26 Ben bio oil kullaniyorum hic durmadan. Henuz erken tabii 20haftadayim. Catlaklar son haftalarda oluyomus bakalim yardimi dokunacak mi
Cansen Hic bisi kullanmayin boşuna vücut yapisina göre catliyor veya catlamiyor kremler işe yaramıyor
Merii33 EsraTurna canım hamileliğin başından beri hindistan cevizi yağı ve tatlı badem yağı kullandım 25. Haftadan sonra bio oil kullanmaya başladım şuan 35. Haftadayım heryerim göbeğimin altı ve bacaklarım çatladı sanırım biraz yapısal Bi mesele
Gmzk8995 EsraTurna 12. Haftamdan itibaren bio oil kullandım suan 28+2yiz dün sinoz çatlak kremine basladım bakalım etkisi olacak mı tabii görmek için daha erken ama sinoz sanki daha çok nemli tutuyo gibime geldi
Dk72 EsraTurna 12. Hafta dan beri frei oil kullanıyorum şuan 30 haftalık oldum henüz çatlağım oluşmadı. İşallah bundan sonra da olmaz. Ama doktorum lierac önermişti onu da deneyebilirsiniz
Misssimsek EsraTurna 14. Haftadan itibaren.sadece dalin bebeyagi kullandım canım. 14 gün oldu doğum yapalı çatlağın yok çok sukur