Aylin_16 Hope8 evet Allah bağışlasın evlat çok tatlı hele doğunca uykusunda özlüyorsun mis kokulusunu 🥰💓
Firfir90 Ben bir kac kere o titreşimli modu yüzünden deprem oluyo diye fırladım hanfendi titreştirmeye bayılıyor anasını😍🥰