Merhaba kızlar, bilgis olan varsa bilgisini ve fikirlerini paylaşabilir mi ? Yine arkadaşım için yazıyorum.. En sonuncuyla birlikte 3. Düşük oldu çok pahalı bir doktora gittiler artık 24 yaşında kendisi baya pahalı testler istemiş ve testlerin bi kaçı daha açıklanmış yumurta rezevleri yaşına göre düşük ve azmış tüp bebeğe yönlendirebiliriz demiş. Ayriyetten çikolata kistleri de var. Başına gelen yaşayan var mı ? Süreç nasıl ilerliyor ?