Kbra21 hayır yanlış anladınız ben size normal - sezaryen diye değil.. Sezaryen olacaksa bile doğum eylemi başlasın mesela su gelsin, nişan gelsin, sancılar başlasın (ki ilk direkt müthiş ağrıyla başlamıyor zaten) bebek sinyal çaksın öyle yine olacaksanız sezaryen olursunuz. Ama planlı olmasına gerek yok bu yüzden dedim.. Bebek ve anne için doğumun kendi başlaması gerekli hormonların çalışması için çok önemli..